Rabu, 23 November 2011

Putar Isteri

Assalammualaikum.....

Ermmm..baca paper metro hari ini...terus ternampak berita utama yang mengerikan iaitu si suami telah menekap ke muka isteri dengan menggunakan seterika panas dan selepas itu telah menjerut leher dan menggantung isterinya di kipas dengan menggunakan selendang tetapi terselamat apabila selendang yang digunakan itu terputus.

Punca utama adalah disebabkan isterinya mempersoalkan mengapa dia diceraikan. Suaminya yang secara tiba-tiba naik berang terus mengmabil seterika yang panas dan menekup ke muka isteri tanpa belas kasihan apabila si isteri merayu kesakitan. Si suami juga dikatakan telah menjadi lebih ganas dengan memukul mangsa dengan menggunakan kaki dan tangan.

Difahamkan, sejurus selepas mangsa terselamat mangsa telah melarikan diri untuk meminta bantuan daripada jiran terdekat.

Gambar Hiasan

Kesimpulannya, adakah wajar isteri dijadikan mangsa keadaan??mangsa panas baran??mangsa kekejaman??seharusnya wanita ini kaum yang dilindungi kerana sifat dan naluri yang lemah-lembut dan sangat sensitif.

3 ulasan:

  1. kesian sungguh nasib si isteri itu...

    BalasPadam
  2. Allahuakbar....manusia akhir zaman, benda yang tak disangka2 pun berlaku...ini natijahnya jika suami itu kepala ego dan panas baran.

    BalasPadam
  3. betul2...dunia dh akhir zaman apabila perasaan nafsu amarah lebih berkuasa...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...