Selasa, 13 September 2011

Wahhh...kenyataan berani Mamat Sepah sanggup junjung Al-Quran

Wahhh...wahhh...dek kerana penangan cinta...pelawak Mamat Sepah sanggup menjunjung Al-Quran bagi membuktikan bahawa kenyaatan bekas kekasihnya iaitu Adda adik kepada rodi kristal itu adalah tidak benar...kalau dah sampai menjunjung Al-Quran tue bermakna apa yang disampaikan oleh Adda itu adalah palsu...

Hai, Mamat Sepah jangan kerana dah dapat pengganti baru maka yang lama dibuat musuh..dulu yang lama jugakla yang dikejar, yang disayangi...sekarang ape kes?????


Mamat Sepah & Fida


Dalam kenyataannya Mamat berkata;
"Saya mengaku meninggalkan dia dalam keadaan yang dia sangat sayangkan saya dan begitu juga saya terhadapnya. Namun ada perkara lain yang saya tidak boleh terima dalam hubungan itu sehingga membuatkan saya mengambil keputusan memutuskan hubungan. Biarlah saya dan dia sahaja yang mengetahui perkara tersebut kerana jika saya buka mulut ia tidak beri faedah kepada sesiapa pun, malah memburukkan lagi keadaan"

Adda


Aduhai...macam2la artis sekarang nie kan....nak baca lebih lanjut klik SINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...