Isnin, 12 September 2011

Aku jadi pengapit bah.1

Assalammualaikum....


Hai..Hai...lame dh cik changkul tak tulis blog...busy bebeno...hehe..mengalahkan mentori besor lak..hihihi...Nie cik changkul nak story mory ckit....cik changkul jadi pengapit kawan baik kawen..kire FFM la...hah???tak tau FFm tu ape????ish2....nie ha FFM singkatan pada Friendship Forever Member...ok x??hehehe.....

Tahniah pada kawan cik changkul NURUL AKMA & MAHATHIR yang telah selamat diijabkabulkan dengan jejak pilihan hatinyer....tap kawan2 cik changkul yang very the vogue n kecoh-mecoh tue telah menggelarkan pengantin ASMAH&MAHATHIR...paham2 jela yer...hehehehe...pengantin jangan marah ye sb sesuai beno dengan name tue

Ha,nie baru bahagian pertama dlam slot 'Aku jadi pengapit bah.1'.....banyak lagi gambar n cerita tapi akan disambung pada bah.2....hehehe

Gambar kenangan pengantin dengan kengkawan...cik changkul berbaju n bertudung ungu


Nie kiteorang berani mati amek gambo dkat jalan ketapi...hehehehe
Dibawah rimbunan pohon bunga2 sakura di Batu Anam
Minah nie asik gambo dia jer..hehehe...gila gambo tol...  
Aik...cam pelik je aku tengok tulisan nie???/

Mesti korang semua pelik kan???kate jadi pengapit...tapi takde pon gambar cik changkul jadi pengapit...yang ade gambar gila kuasa amek gambar sendiri...hehehe...
Kalau nak tengok cik changkul jadi pengapit kenalah tunggu bahg.2...hehehe
Nie gambo posing-mosing diri sendiri dengan kengkawan dulu....gambar outdoor prawedding kami..keh..keh
Nantikan sambungannyer......(^_^)

1 ulasan:

  1. selamat pengantin baru juga pd asmah&mahathir...heheee

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...